A felhasználók nagy része csak visszaigazolást, nem valós kapcsolatot vagy randit keres. A Tinder társkereső alkalmazást használók közel kétharmada már kapcsolatban él, sőt a többségük nem is akar randizni – derül ki egy friss, 1400 fő bevonásával készült tanulmányból, amelyben arra voltak kíváncsiak a kutatók, hogy a társkereső applikációt milyen motivációval használják az emberek. Az eredményeik azt mutatják a Sky News szerint, hogy a többség akkor is aktív marad Tinderen, ha épp nem keres új párt vagy új randi partnert. Egyszerűen ugyanúgy rutinszerű szórakozási forrás lesz számukra a tinderezés, mint mondjuk a facebookozás vagy az instagramozás. Azért gyűjtik a lájkokhoz hasonlóan a Tinder-macheket (azaz virtuális, konszenzusos párosításokat), hogy növeljék a saját önbizalmukat. forrás : hvg.hu U.i.: Ezek után nem meglepő, hogy idehaza állítólag elég komolyan zuhan a látogatottsága...
Elszegényedve, tolószékbe kényszerülve halt meg az igazi Tarzan 1974-ben egészsége megrendült: eltörte a csípőjét és mindkét lábát, és a balesetből soha nem épült fel igazán. A mindig mosolygós, ragyogó formában lévő színész, aki hatvanévesen húsz évet minden további nélkül letagadhatott volna, egyik napról a másikra megöregedett. Az orvosi vizsgálatok során az is kiderült, hogy az úszóbajnok súlyos szívelégtelenséggel élt egész életében. 1977-ben több agyvérzésen esett át, ettől kezdve tolókocsiban élt a mexikói Acapulcóban 1984-ben bekövetkezett haláláig. Temetésén, ahogy koporsóját leeresztették, háromszor is lejátszották a legendássá vált Tarzan-üvöltést, és 21 ágyúlövéssel tisztelegtek előtte.
Oka az izzadt lábon elszaporodott baktériumok, amelyek elhalt hámsejtekkel táplálkoznak. A baktériumok vajsavat tartalmazó salakanyagokat választanak ki, ez felelős a kellemetlen szagért.
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen