Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
A tökéletesség fogalma sokak szerint nem is létezik, de az biztos, hogy ha a testről vagy az arcról van szó, akkor bizonyos arányokat látnak szépnek az emberek, egyszerűen azért, mert azt találják harmonikusnak. A Kenti Egyetem tudósai ugyanis hosszas vizsgálódások során kiderítették, hogy milyen női arcot tartanak a legvonzóbbnak a férfiak. A legapróbb vonásokra odafigyelve kérdezték őket, aztán pedig összesítették az eredményt, ami valószínűleg sokak számára meglepő lesz. Kiderült például, hogy nem a kék szem a nyerő, és az is, hogy a nők szemöldökének formája, sőt, még az orruk és az álluk alakja is számít. - A mandula alakú, barna szemek a legcsábítóbbak ( lásd.: Mila Kunis ) - A telt ajkakat tartják a legvonzóbbnak ( lásd .: Rosie Huntington ) - Ha szemöldökről van szó, egyértelműen a magasan íveltre szavaztak ( lásd.: Palvin Barbi ) - A szépen ívelt, nem túl hegyes állvonal is a tökéletes nő arcának jellemzője ( lásd.: Lily Collins ) - Az arcformák közül pedig a szív alakút tartották a legszebbnek ( lásd.: Reese Witherspoo ) - A hajszínben pedig a sötétbarna győzött ( lásd.: Eva Longoria ) Íme a kutatók által a pasik véleménye alapján megalkotott tökéletes arc : Megjegyzés : A képen szereplő arc egyébként állítólag az Oscar-díjas amerikai színésznőre, Jennifer Lawrence-re hasonlít a legjobban...
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A Google értékelések sokszor hasznosak tudnak lenni ha érdeklődsz valami után, sokszor viszont olyan hülye, 2 bites gyökér kommenteket/véleményeket/értékeléseket lehet olvasni, hogy az már fáj. Összegyűjtöttem nektek egy csokorra valót :
De lássuk a szakember véleményét : "Az biztos, hogy vannak, akik hidegebb munkakörnyezetben hajlamosabbak a felfázásra. És az is köztudott, hogy sok légúti betegségnek kedvez a hűvösebb hőmérséklet. Ha lejjebb visszük a hőmérsékletet, könnyebben terjedhetnek a kórokozók, tehát többen fognak kiesni betegszabadság miatt. Szerinte a 18 C-fok az még pont az alja annak a tartománynak, ahol össztársadalmi szinten nem lesznek komoly egészségügyi következmények. Lehet, hogy valamivel többen lesznek betegek, viszont kényszerhelyzetben vagyunk, aminek senki nem örül, de alkalmazkodnunk kell hozzá. Odafigyelve magunkra 18 C-fokban is lehet ülőmunkát végezni. Egy kicsit több hibával, egy kicsit több viszontagsággal, de menni fog" Forrás : egészségkalauz.hu
- Maradjak a klímás lakásban, vagy menjek ki a strandra? - Szerkesztői vélemény : Meg hát! 🙂