#azonnalikarma Valami nem tetszett az öregnek, és nekiállt megrongálni a melósok autóját, de hamar ráfaragott 🙂
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
A leendő légiósokat Guyana dzsungelének szívében találjuk, a kimerültség határán. Vajon eljutnak a képzés végére? 00:00 Az Idegenlégió hordágyösvénye 04:28 Fuss vissza a CEFE-hez 05:49 Ébredj kommandós stílusban 06:50 Liane és Pecari számok sorozata, amilyen gyorsan csak lehet 10:39 Sámuel kapitány edző 12:18 Fogj el egy smaragdfa boast 13:42 Megküzdeni az ellenféllel és kiütni 17:18 A dzsungelharc módszerei 20:51 Gerillák vs. Légionárius 25:05 Éjszakai séta 31:53 Mássz fel a víztoronyba 35:42 Ugorj le a hídról a sáros folyóba 38:03 A jaguár pálya (csoportban kell elvégezni) 43:59 A Jaguár tanfolyam utolsó gyakorlata (harci szimuláció) 49:18 A diákok megkapják a jelvényeiket
Jelentős mértékben és tartósan csökkenti a legnépszerűbb sajtok árát a Lidl Magyarország, közölte a boltlánc.
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu