#csomagolás #reklám #valóság
"Köszönöm nem, délelőtt csak töményet!" "A bigét itt hagyod?" "Te vagy itt az utolsó lyuk a furulyán?" #flegma #reklám #viastein
A svéd Electrolux porszívógyártó a '60-as évek végén a következő szlogennel próbálta reklámozni porszívóját az amerikai piacon: "Semmi sem nagyobb szívás, mint egy Electrolux porszívó" ("Nothing sucks like an Electrolux"). Az esetet azóta helyi szleng figyelmen kívül hagyásának mintapéldájaként tartják számon, annak ellenére, hogy a cég sajtóreferense 1996-ban tett kijelentése szerint a fogalmazás szándékos volt.
A regisztrált kéményes felszerelte az új kondenzációs kazánt és az új kéményt, a regisztrált kéményseprő átvette. Papírt is adtak róla. De én később alaposan megvizsgáltam és úgy döntöttem hogy visszahívom őket. Nem reklamáltak!
Sziasztok! Nem értek németül, de a rajz valahonnan ismerős. Elvileg a 9 Eurós havijegyet reklámozza... Üdv, egy rajongó