Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2023.06.08. Kategória: 18+
Halálos cápatámadás volt a Vörös-tenger egyiptomi partszakaszán

A cápatámadás helyi idő szerint délután 3 órakor történt Hurghada központi részén található, Dream Beach nevű nyilvános strandon. Az áldozat egy orosz állampolgár...

2023.06.04. Kategória: Részegek
Újabb részeg oroszok - válogatás videó

2023.05.21. Kategória: Érdekes
Oroszországból szeretettel

Oroszországból szeretettel
2023.05.05. Kategória: Kép
Eközben az oroszoknál

Eközben az oroszoknál
2023.04.21. Kategória: Tetkó
Orosz tetkó betyár

Orosz tetkó betyár
2023.04.12. Kategória: Mondás, idézet
Orosz rulett - Hatból öt ember szerint biztonságos

Orosz rulett - Hatból öt ember szerint biztonságos
2023.04.02. Kategória: Kép
Egy üzenet Oroszországból

Egy üzenet Oroszországból
2023.03.20. Kategória: Kép
Oroszországból szeretettel

Oroszországból szeretettel
2023.02.24. Kategória: Érdekes
Eközben az oroszoknál

Eközben az oroszoknál
2023.02.22. Kategória: Kép
Eközben az oroszoknál

Eközben az oroszoknál
2023.02.20. Kategória: Kép
Sudocrem - Egyetlen kenőcs 6 bőrproblémára

Minden bőrtípusra, minden korosztálynak...

Sudocrem - Egyetlen kenőcs 6 bőrproblémára
2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából