Kommentek : "Többet ér benne a gázolaj mint maga a gépsárkány" "Az igazi temetőjárat, de füstgépnek is tökéletes a falusi discóba!" "Néha költeni is kéne rájuk. Az a baj itthon csak megveszik legyen az Audi, BMW, Mercedes-Benz. Az a lényeg drága autó legyen szomszédétól drágább, közben enni nincs mit sokunknak, plusz soha nem viszik el időben szervizre mert drága." "Kedvencem, tessék mély tisztelettel emlegetni! 🙂" "Tesó kár még ilyenkor beindítani a szúnyogírtót, nincsenek még szúnyogok! 🙂"
Tisztelet Szerkesztőség! A tegnapi, "Érdekes" kategória - A igen! című bejegyzésére reagálva: Megtaláltam az ifjú hölgy természetes hasonmását! 🙂 Üdv, Egy állandó követőtök
Mivel elég sokan írtak a "Kukás" poszttal kapcsolatban, ezért íme egy videó, hogy mire is képes ez a cég : ( Donátnak köszönjük a videót! )
#azonnalikarma Valami nem tetszett az öregnek, és nekiállt megrongálni a melósok autóját, de hamar ráfaragott 🙂
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!