Egy amerikai vizsgálatban egy nőkből és egy férfiakból álló csoportnak azt kellett megmondania, hogy milyen nemű a számítógép, és 4 érvvel kellett alátámasztaniuk álláspontjukat. A női szakértőcsoport hímneműnek ítélte a számítógépet, a következő pontok alapon: 1. Előbb be kell kapcsolni, hogy aztán odafigyeljen az emberre. 2. Tele van információval, de nincs fantáziája. 3. Arra lenne, hogy segítse az embert, de az idő nagy részében ő maga a probléma. 4. Mihelyt az embernek van egy, rögtön rájön, hogy ha várt volna még egy kicsit, jóval nagyobb teljesítményű modellt vehetett volna. A férfi szakértők szerint a számítógép nőnemű, a következők miatt: 1. Csak a teremtője érti a belső logikáját 2. Az a nyelv, amelyen egy másik számítógéppel beszél teljesen érthetetlen 3. A legkisebb hibát is eltárolja a memóriájában, hogy aztán a legalkalmatlanabb pillanatban hívja elő 4. Amint az embernek van egy, rájön, hogy a keresetének felét kiegészítőkre kénytelen költeni.
A mai fiatalok többsége olyan a diszkóban, mint a virágok tavasszal. Mozogni csak nagyon kevés tud közülük, de mindegyik be van porozva...
"A Western Gold egy bourbon whisky. Ezt a gyártási elve miatt nem lehet nagyon elrontani, ami magyarul azt jelenti, hogy ha jónak tartod a fehér címkés Jim Beam-et, akkor bármilyen olcsó bourbon whiskyt nyugodtan megvehetsz..." Keresd a Lidlben... 0,7 L = 2499 Ft
- Az alkohol az emberiség nagy ellensége... Aki pedig megfutamodik az ellenség elől, az gyáva!
Egy férfi napozik a tengerparton. Este nézi magát a tükörben és látja, hogy mindenhol szépen lebarnult, csak a farka maradt fehér. Másnap kimegy a tengerpartra és beássa magát a homokba, csak a farkát hagyja kinn a napon, hogy az is szép barna legyen. Arra sétál két idős hölgy, megállnak a dákó előtt és nézik hosszasan. Az egyik megpiszkálja a napernyőjével, majd szomorúan megjegyzi a barátnőjének: - Látod drágám, ez a dolog engem 20 évesen nagyon izgatott, 30 évesen megőrültem érte, 40 évesen könyörögtem érte, 50 évesen a lelkemet odaadtam volna érte, 60 évesen pedig imádkoztam érte. Most itt vagyok 70 évesen, a kurva életbe vadon terem és én nem tudok lehajolni érte!
Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
Figyelem, szókimondó szöveg! U.i.: ha nagy Arany János rajongó vagy, akkor inkább ne hallgasd meg.