Ismeretlen művész szobra az épülő dunaharaszti körforgalom homokdombjában... Immáron 4. napja ugyanott áll...
- Drágám, és mi legyen a gyerek neve? ( Közben a fickó lehúzza a gumit, és köt rá egy csomót...) - ...hát, ha ebből kijön, akkor legyen Harry Houdini!
A férfi divatbemutatók csak a botrányra hajtanak Egyetlen biztos receptje van a céljuk elérésének a botrány. Amelyik divatház jobban teljesíti ezt az egy kritériumot, azzal lesz tele a sajtó és dörzsölheti a tenyerét, vakszolhatja a bukszáját a vezető tervező. Nem a potenciális vevőknek szólnak ezek a műsorok, nem kell rettegnie senkinek, hogy amit ott látott az lesz a divat. Francokat! A divatot a készítők fogják meghatározni, azokat az alapanyagokat felhasználva, amiket az elszállt fantáziájú művészek a kifutókon bemutattak. A vásárlóknak, üzleteknek szervezett bemutatók nem hír értékűek, sőt, titkosak. Erről a világról csak a bennfenteseknek van információjuk. Ott mozognak a legnagyobb pénzek, nem a divatbemutatókon. Ott válik el mit fog hordani az utca embere a következő divat szezonban. ( misteringer.hu )