Akciósgumi tavasz 790x120
2024.07.24. Kategória: YouTube Shorts
Így gyorsul egy 1500 lóerős Ford Falcon

2024.07.14. Kategória: Baleset
Nem sikerült uralni a lóerőket

2024.06.21. Kategória: Állat
Ezúttal a benzinkúton ment a poénkodás

1 lóerő

Ezúttal a benzinkúton ment a poénkodás
2024.05.29. Kategória: YouTube Shorts
Így gyorsul egy 1000 lóerős Audi S4-es

2024.03.20. Kategória: YouTube Shorts
Napi balfasz

Nem sikerült uralni a lóerőket...

2024.03.17. Kategória: YouTube Shorts
Így gyorsul egy 1150 lóerős felturbozott, 2-es Golf

2024.02.27. Kategória: Érdekes
Plusz 15 lóerő minimum 🙂

Plusz 15 lóerő minimum 🙂
2024.02.25. Kategória: Baleset
Ez történik, amikor a hiányzó lőerőket bátorsággal pótolják

2024.02.21. Kategória: YouTube Shorts
Így lehet száguldani egy közel 900 lóerős Subaruval

A volánnál a skót Alister McRae, a 2007-ben tragikus helikopter-balesetben meghalt Colin McRae öccse.

2024.02.19. Kategória: Baleset
Nem sikerült uralni a lóerőket! 🙁

2024.01.23. Kategória: YouTube Shorts
Egy pár hasznos info e-autó témában, vicces köntösbe bújtatva

Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu

2024.01.01. Kategória: Baleset
Nem sikerült uralni a lóerőket