Amúgy 5 Font ( 2200 Ft ) Stevenage, Egyesült Királyság
Öt, kalapáccsal és machetével felfegyverzett álarcos férfi rontott be egy üzletbe, ahonnan Rolex órákat és gyémánt ékszereket vittek el. Később elkapták és bíróság elé állították őket. Az eset még 2019-ben történt Northamptonban...
A nyílt utcán mutatta be a szöszi, hogy milyen produkcióra képes részegen... Helyszín : Manchester, Egyesült Királyság
Az oszlopsor „azért maradt bent, mert sem anyagilag, sem pedig időben nem indokolta volna a tervezés és a kivitelezés, hogy ezt a vezetéket, ezt a kábelezést ezt kitegyük. A 130 méter hosszú utcában négy villanyoszlop áll az úttest közepén. A városüzemeltetési cég szerint ezek áthelyezése több tízmillió forintba került volna. A tervek szerint ehelyett inkább kis járdaszigetek veszik majd körbe az oszlopokat, a balesetek elkerülése érdekében. Forrás : telex.hu
Kovács "Pikk Pakk" Gyula ( fehér nadrág ) vs Király "King" János Azoknak akik nem tudják : Pikk Pakk Gyula az olimpiai, világ- és Európa-bajnok magyar ökölvívó Kokó bátyja! Emberünk az alvilág verőlegénye volt, rablásért, garázdaságért, csempészetért többször is a rács mögé került...
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu