a kikapcsolódás, egy luxus életérzés megfizethető áron.
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A bőrben ülő szőrtüszőkhöz egy-egy apró simaizom kapcsolódik. A libabőr alapvetően úgy alakul ki, hogy a hideg levegő hatására ezek a simaizmok megfeszülnek, és a szőrtüszők a bőrfelszín felé emelkednek, ettől pedig felegyenesednek a szőrszálak.