SzexShop.hu 900x100
2025.11.12. Kategória: Mondás, idézet
Ma Áron bá osztott meg velünk egy jótanácsot

Ma Áron bá osztott meg velünk egy jótanácsot
2025.11.12. Kategória: YouTube Shorts
Égési sérülésre jó a tejföl?

2025.11.14. Kategória: YouTube Shorts
Biztos, hogy ez volt a legjobb megoldás?

2025.11.12. Kategória: Kép
Induljon jól a reggel

Induljon jól a reggel
2025.11.17. Kategória: Mondás, idézet
Géza bá ma a szokásosnál is bátrabb

Vajon kapott este vacsorát? 🙂

Géza bá ma a szokásosnál is bátrabb
2025.11.10. Kategória: 18+
Vajon fehér lesz idén a karácsony?

Vajon fehér lesz idén a karácsony?
2025.11.12. Kategória: Érdekes
Ez igen bátyja

Amúgy jó étvágyat hozzá 🙂

Ez igen bátyja
2025.11.10. Kategória: Napiszar
Későn jött az info

Későn jött az info
2025.11.09. Kategória: Szexi csajok
Jó szellős kis ruci

Jó szellős kis ruci
2025.11.09. Kategória: YouTube Shorts
Érdekesen lett megoldva egy panelban a hangszigetelés

A szőnyegre öntötte a jóember az önterülő aljzatkiegyenlítőt #padlopon

2025.11.08. Kategória: Kép
Felturbózott X-Shot - Itt jó sokáig nem fogy ki a lőszer!

Sziasztok! Egy "Kell!" kategóriás termék!

Felturbózott X-Shot - Itt jó sokáig nem fogy ki a lőszer!
2025.11.08. Kategória: Mondás, idézet
Több milliárd dollárt kereshetett tavaly átverős hirdetésekkel a Facebook üzemeltetője

A Metától származó belső dokumentumok szerint naponta 15 milliárd csaló hirdetést jelenít meg platformjain a Facebook üzemeltetője. Egy 2024 végéről származó becslés szerint a csaláshoz használt, illetve tiltott árukat megjelenítő hirdetésekből mintegy 16 milliárd dollár bevétele származott a cégnek, ami a teljes bevételének a 10 százaléka. A hirdetésekkel tiltott internetes kereskedelmi szolgáltatásokat és befektetéseket, illegális online kaszinókat, valamint tiltott gyógyászati termékeket kívántak népszerűsíteni a hirdetések feladói. Az egyértelműen csalásra épülő, úgynevezett magas kockázatú hirdetésekből évente nagyjából 7 milliárd dollár bevételre tesz szert a Meta egy másik belső dokumentum szerint. Az üggyel kapcsolatban kiszivárgott iratok azt mutatják, hogy a cég legalább három éven keresztül nem tudta megakadályozni, hogy az illegális reklámok rendszeresen eljussanak a Facebook, az Instagram és a Whatsapp több milliárd felhasználójához. Mint kiderült, a csaláshoz használt hirdetések nagy része olyan hirdetőktől származott, akiket a Meta belső figyelmeztető rendszere eleve kockázatosként értékelt. A dokumentumok szerint a vállalat csak akkor tiltja ki a gyanús hirdetőket, ha csalásszűrő rendszerei legalább 95 százalékos valószínűséggel azt jósolják, hogy a hirdető valóban visszaélést követ el. Forrás : telex.hu

Több milliárd dollárt kereshetett tavaly átverős hirdetésekkel a Facebook üzemeltetője