A budaörsi OBI-nál lőttem nektek ezt a gyökeret, akinek arra volt esze, hogy a szomszédos autóba rakodó erdélyi magyarokat lerománozza, de arra már nem futotta, hogy normálisan rögzítse a rakományát. Az ablaktörlő lapátokba akasztotta a gumipókot, elől-hátul! 🙂
Tisztelt Hölgyek, Urak! Az ár nem azért annyi, mert tetszettek a számjegyek így egymás mellett, hanem mert ennyit szeretnék érte kapni. Tehát ha eladtad a biciklid és a kapott összeget motorra költenéd, akkor itt a lehetőség. Egyébként az új kipufogó, a két gumi, az új ülés, az első légterelő 250.000 volt. Ha ezeket megveszed, akkor a motort ingyen adom hozzá és még engedek is 25 ezret. Ha érdekel, azért adom el, mert a sok agyament vezető többször agybajt okozott a páromnak,és nem akar többé motorra ülni, én meg egyedül nem megyek sehová. Meg már öreg vagyok, mint a sár. Hála a MOL lobbizásának, olyan üzemanyagot forgalmaz, amiből minden szar kiválik egy idő után és szezon kezdéskor ki kell pucolni az üzemanyag rendszert. Ezt én két év állás után nem tettem meg, tehát most nem indul. Ha komolyak a szándékaid, átviszem a szervizbe és kitakaríttatom. Ennek a költsége rárakódik a hirdetett árra. Ha ennyi pénzed nincs rá, ne hívj, mert nem alkudozok, inkább nézegetem, mert jól néz ki a kertben is, a színe pedig jól megy a muskátlihoz.
Néhány a számtalan extra közül: – Első-hátsó kerék – ASIL: Automatikusan sebességhez igazodó levegő befúvás (egyzónás) – 3 sebesség előre + lábhajtásos rükverc – Jobbra ÉS balra is fordítható kormány – Teljes kompatibilitás a fizika törvényeivel Amit adok hozzá: – Gyertyakulcsot, mert az a Simsonos jó barátja – a smirglivel együtt – Kannát, mert abban könnyebb összerázni a benzint a 2T olajjal – Két original Simson (TM) tükröt, ha esetleg retro buliba készülnél menni – Egy böhöm nehéz gerinclakatot 2 db kulccsal Miért akarod megvenni? – Mert nem értek hozzá. Tehát nem tuningoltam. Ha baja volt, akkor nem kókányoltam bele és nem oldottuk meg okosba’ a Jóskával, hanem elvittem szervizbe, ahol olyanok javították meg akik már akkor hengert perselyeztek amikor én még a csattogós lepkét tologattam. – Mert nincs jobb annál, mint mikor elsuhansz a sok dugóban aszalódó BMW-s bunkó között. Piros lámpánál ugyanez, csak ott az élményt újra és újra átélheted, mert a következő pirosig úgyis visszaelőznek. – Mert egy veloci raptor 25 km/órás sebességgel képes futni. Ezt a motort viszont Budapest és Kecskemét között használtam, laza 50-es, egyenletes tempóval. És még egy veloci raptor sem evett meg engem. Tehát megbízható. – Egy Tiranno szaurusz Rex 40-60 km/h-val képes futni, szóval ha sok van felétek, akkor ne Szimót vegyél. Egyszer mentem vele majdnem 70-et, de elfogyott a lejtő. Meg egyébként is szeretek élni. – Mert 27 éves, és még mindig ugyanúgy néz ki, mint a boldog ’90-es években. Nézz a barátnődre. Most a motorra. Most megint a barátnődre. Na ugye. – Vadiúj kipufogó, első és hátsó gumi (külső és belső is), hengerfej, trafó, gyújtáskábel és pipa, illetve megszakító. A kis rohadék megbosszulta, hogy el akarom adni. – Garázsban tartott, nem rohadt szét. Kint nem hagytam volna az utcán, mert utána még a szomszéd pizzéria futára is leköpött volna, pedig neki is csak egy szaros MZ-je van. Azért adom el mindennel együtt, mert túl sok volt a pénzem – és amúgy is szeretem szopatni magam az állammal – ezért vettem egy autót. A fizetendő összeg rugalmas. Adhatod 9 db tízezres, vagy 5 db huszas formájában. Utóbbi esetben nagyon hangosan fogom megköszönni a vásárlást, és nem kérdezek semmit. Továbbá fizethetsz természetben is. Az adásvételi megírása után kimegyünk a rétre, és ott adod oda a pénzt. Ha csak azért jönnél el megnézni, hogy lefikázd, ne fáradj. Lehet rajta hibát találni. Az ülése 27 éves, és látott már néhány feneket. Nem kell neki feleslegesen plusz egynéhány.”