Néhány éve még küzdött a Fidesz az áfaemelés ellen.
"A gazdaság visszaeséséhez vezet, rosszabbul fognak élni az emberek, a legkiszolgáltatottabb helyzetben élők fognak rosszabbul járni - ezt mondták fideszes képviselők, amikor legutóbb, a Bajnai-kormány idején 2009-ben áfaemelés volt. "
Matolcsy György gazdasági miniszter pénteken jelentette be, hogy 27 százalékosra emelik az áfakulcsot.
www.origo.huitthon20110916-fidesz-kepviseloi-reakciok-bajnaicsomagrol-27-szazalekos-afa-miatt.html
1.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez a Direct Marketing. 2.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez a Telemarketing. 3.Barátaimmal vagyok egy partin és meglátok egy fantasztikus nőt. Egyik barátom odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő fantasztikus az ágyban”. Ez a Reklám. 4.Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom : “Fantasztikus vagyok az ágyban!” Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény). 5.Látok egy fantasztikus nőt egy partin. Felállok, megigazítom a nyakkendőm, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom : “Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”. Ez Public Relations (PR). 6.ÉS ITT A LÉNYEG! Látok egy fantasztikus nőt egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól: “Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”. Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés). És ha az aktus után azt mondja: “Hát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!” Akkor az a vásárlói elégedettség. És ha hozzám jön feleségül, akkor az a márkahűség!
A nászutas házaspár vendéglőben ebédel. A második fogásnál az ifjú asszony megszólal: - Jenő, ez a hús rághatatlan! - Szívem, próbáld úgy enni, hogy felhajtod a fátylad.