A képen a szingapúri „Interlace” nevű épületegyüttes látható. Az épületet az OMA építészeti iroda tervezte és 2013-ban fejezték be az építkezést. Az épületegyüttes 31 hatszintes lakótömbből áll, amelyek egymásra helyezve egyfajta "függőleges falu" érzetet keltenek. Ez a struktúra radikálisan eltér a hagyományos toronyházaktól, hiszen a megszokott függőleges elrendezés helyett horizontális és átlós irányban helyezkednek el az épületek. Az épület nagy hangsúlyt fektet a zöld felületekre, tetőkerteket, zöld teraszokat és különféle vízfelületeket alakítottak ki, hogy a természetes környezetbe illeszkedjen. Az épület körülbelül 8 hektáros területen fekszik, amely magában foglalja a közösségi tereket és parkokat is. Az építészek célja az volt, hogy elősegítsék a lakók közötti társadalmi interakciót. Az épületek közötti terek közösségi tevékenységekre és szabadidős programokra adnak lehetőséget. Az Interlace számos nemzetközi építészeti díjat nyert, köztük a 2015-ös World Building of the Year díjat a World Architecture Festivalon, ami az egyik legnagyobb elismerés az építészeti világban.
Reagálnék a legutóbbi Parasztparkolós esetre, ahol "kétségbe vonják" a rovat létezését. 🙂 A kedves levélíró elég lazán vehette a KRESZ vizsgát, ha az útburkolati jeleket csak irányadónak gondolja, bár ezzel kis hazánkban sokan mások is így vannak. Nem voltam rest, kikerestem a Jogtárban, hogy mi is vonatkozik a várakozásra, mivel ez a hivatalos neve a parkolásnak. Plusz egy kis rövid levezetés. A KRESZ (1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól) 41$ 1-es pontja így szól: 41. § (1) A 40. § rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell a várakozásra is. A 40§. a megállásról szól. Ennek az 1-es pontja: 40. § (1) * Járművel megállni – ha közúti jelzésből vagy a (2)–(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik – csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell. Magyarul a közúti jelzés is számít, azaz az útburkolati jelek is. Az útburkolati jeleket a 18§-as paragrafusban találjuk meg, ott pedig a j. pontot ajánlom figyelembe. (j) várakozóhely (155–156. ábra); az egy gépkocsi várakozására szolgáló helyet jelöli meg; Szóval mielőtt valaki elkezdené mutogatni bármilyen hatóságnak, hogy ezek a vonalak az irányadók és csak opcionálisak, akkor ne csodálkozzon ha jó esetben kap egy mikuláscsomagot. Üdv, PP
Egy bivalycsorda olyan lassan halad, ahogy a leglassúbb tagja. Ha ragadozók támadnak rájuk, legelőször a leglassabban mozgó és leggyengébb bivaly esik áldozatul. Ez a természetes kiválasztódás jót tesz az egész csordának, mert az egészségesebb, erősebb egyedek maradnak meg. Az egész csorda együttes ereje növekszik a gyengék elhullásával. Az emberi agy is hasonlóképpen működik, csak olyan sebességgel dolgozik, ahogyan a leglassúbb agysejtek. Jelentősebb alkoholmennyiség bevitele köztudottan pusztítja az agysejteket, melyek közül a lassúak és gyengék esnek először áldozatul. Így megállapíthatjuk, hogy a sör rendszeres fogyasztása segítségével kiiktathatóak a leggyengébb agysejtek. Ezért van az, hogy néhány korsó sör után sokkal okosabbnak érezzük magunkat.
Sziasztok! Egy tüzépen dolgozom, és ma reggel egy hihetetlen kéréssel fordultak hozzám... Ui: A csomagtartóban 5 zsák száraz beton van aminek együttes súlya 150kg
Együtt repül ember, állat és gép A híres "V" alakzat A vadludak szabályos, "V" alakú kötelékrepülésének fizikai hátterét az adja, hogy a csapat minden egyes tagjának szárnycsapása az őt követő madár számára olyan légmozgást, örvénysort teremt, amely emelő hatással bír. Az így keletkező felhajtóerő és szívóhatás együttesen azt eredményezi, hogy az állatoknak kisebb erőt kell kifejteniük egy adott repülési sebesség és magasság megtartása érdekében.
A 2008-ban Dániában alakult négy tagú együttes zenéje a bluesból, soulból, rockból, folkból és funkból táplálkozik.