A férfi divatbemutatók csak a botrányra hajtanak Egyetlen biztos receptje van a céljuk elérésének a botrány. Amelyik divatház jobban teljesíti ezt az egy kritériumot, azzal lesz tele a sajtó és dörzsölheti a tenyerét, vakszolhatja a bukszáját a vezető tervező. Nem a potenciális vevőknek szólnak ezek a műsorok, nem kell rettegnie senkinek, hogy amit ott látott az lesz a divat. Francokat! A divatot a készítők fogják meghatározni, azokat az alapanyagokat felhasználva, amiket az elszállt fantáziájú művészek a kifutókon bemutattak. A vásárlóknak, üzleteknek szervezett bemutatók nem hír értékűek, sőt, titkosak. Erről a világról csak a bennfenteseknek van információjuk. Ott mozognak a legnagyobb pénzek, nem a divatbemutatókon. Ott válik el mit fog hordani az utca embere a következő divat szezonban. ( misteringer.hu )
Az 1970-es évek közepén a „Marimba”- marihuánakereskedelem a kor divatos drogjává vált kokain miatt háttérbe szorult. Olyan mértékben uralta saját piacát, mint talán soha senki. Pablo Escobar fénykorában a világ egyik leggazdagabb embere volt, aki gyakorlatilag bármit megengedhetett magának. És meg is engedett. A Medellín kartell vezetőjeként az egész világ kokainpiacának 80 százaléka fölött uralkodott, az 1980-as évek közepén heti 420 millió dollárt keresve, vagyonát ekkor 30 milliárd dollárra tették...