Hogyan alakult ki az Adidas melegítő őrület Oroszországban? A Szovjetúnió utolsó napjaiban ez a stílus óriási hatással volt az orosz szubkultúrára. A márka széles körben ismertté vált az országban a moszkvai olimpia után, mivel az Adidas támogatta a sportolók ruházatát. A fiatalok körében elterjedt a jellegzetes 3 csík, mindenki viselni akarta az olimpián látott melegítőket. Ezután viszont a stílust a “gangster életmóddal” párosították, mivel annyi ilyen melegítő érkezett az országba, hogy a börtön egyenruhák hiányában ezeket adták a raboknak.
2025.10.13.
Kategória: Kép
Túlméretes rakomány : Legalább 40x40 cm-es piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, táblával kell megjelölni.
2025.09.02.
Kategória: Érdekes
2025.05.30.
Kategória: Kép
Tervezői a járművet népautónak szánták, és bizonyos értelemben azzá is vált. A legolcsóbb szovjet autó volt, amelyhez a szovjet átlagember legkönnyebben hozzájuthatott. Egyszerű és robusztus felépítése miatt a rossz minőségű szovjet utakon is nagy biztonsággal közlekedhetett. Népszerűségét növelte, hogy egyes társadalmi csoportok (például veteránok, rokkantak) számára az állam támogatta a vásárlását. A különféle kialakítású Zaporozsec gépkocsikat a ZAZ 1958-tól 1994-ig gyártotta.



