Múlt hét pénteken 33 éves korában meghalt a Hyundai 33 éves ír pilótája, Craig Breen, miután balesetet szenvedett a Horvát Rali tesztjén. A versenyző autója lesodródott a Stari Golubovec és Lobor közötti úton, és egy oszlopnak ütközött. A sofőr nem élte túl a balesetet, navigátora, James Fulton sértetlenül szállt ki a járműből.
A leendő légiósokat Guyana dzsungelének szívében találjuk, a kimerültség határán. Vajon eljutnak a képzés végére? 00:00 Az Idegenlégió hordágyösvénye 04:28 Fuss vissza a CEFE-hez 05:49 Ébredj kommandós stílusban 06:50 Liane és Pecari számok sorozata, amilyen gyorsan csak lehet 10:39 Sámuel kapitány edző 12:18 Fogj el egy smaragdfa boast 13:42 Megküzdeni az ellenféllel és kiütni 17:18 A dzsungelharc módszerei 20:51 Gerillák vs. Légionárius 25:05 Éjszakai séta 31:53 Mássz fel a víztoronyba 35:42 Ugorj le a hídról a sáros folyóba 38:03 A jaguár pálya (csoportban kell elvégezni) 43:59 A Jaguár tanfolyam utolsó gyakorlata (harci szimuláció) 49:18 A diákok megkapják a jelvényeiket
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu
Leskelődtek a Tesla alkalmazottai a cég autóiba épített kamerákon át Jót röhögtek a Tesla-tulajokon Legalábbis ezt állítja egy új hírében a Reuters, aminek információi szerint a Tesla belső fórumán különösen a balesetekről, az autósok egymással történő hajbakapásáról, verekedéséről (az ún. road rage-ekről) szóló videók voltak népszerűek, de az sem volt ritka, hogy intim helyzeteket rögzítettek a Tesla-k kamerái, amiken aztán a cég alkalmazottai szintén előszeretettel csámcsogtak, miután az autók elküldték azokat nekik. Bár arról, hogy a Tesla-k továbbíthatják a kameráik által rögzített képeket a cég központjában, a vállalat tájékoztatja vásárlóit, adatvédelmi nyilatkozatában azonban azt mondja, hogy az így készült felvételek nem köthetők az autók tulajdonosához. Ugyanakkor a Reuters információi szerint ez nincs így, és a Tesla munkatársai által használt szoftver segítségével pontosan meg lehetett állapítani, hogy az egyes képek vagy videók hol készültek - ez pedig akár komoly visszaélésekre is lehetőséget adhatott a cég alkalmazottai számára. Benézhettek házaikba, életükbe is Ráadásul a felvételeket az autók nem csak menet közben készítették, hanem akkor is, amikor úgymond ki voltak kapcsolva: azaz, leparkolva álltak valahol, és senki sem ült bennük. "Beláthattunk az emberek garázsaiba és magántulajdonaiba", mondta a Tesla egyik alkalmazottja. pcforum.hu