Elképesztő, hogy mennyi ostoba ember él ezen a bolygón 🙂 🙂 🙂 Tracklist : 00:00 - A nénike nem kapott villanyszámlát. 00:21 - Az úriember panaszkodik, hogy nem nyitott ki a kocsma. 00:44 - A hölgy nem kapott ebédet. 01:04 - Lemerült a telefon, mennyi az idő? 01:24 - Csuklok nagyon. 01:56 - Elfelejtette az úr a PUK-kódot. 02:12 - Egy kismókus a fán. 02:27 - Hány Ft maguknál? 02:37 - Elhagytam a kulcsomat. 02:58 - Egy lánnyal szeretnék megismerkedni. 03:13 - Fennmaradt a papucsom a izén...
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.