Carolina Falkholt svéd képzőművész úgy gondolta, hogy mindenki boldog lesz. Tévedett... A művésznő valamiért úgy gondolta, hogy amikor legutóbb New Yorkban festett egy több emeletes rózsaszín faszt egy tűzfalra, abban a tervben két hiba lehetett: egyrészt az amerikaiak prűdek, másrészt pedig talán nem volt a legjobb választás a rózsaszín. Újra is próbálta a dolgot, ezúttal Stockholmban, ahol 2008 óta bocsátanak a művészek rendelkezésére egy tűzfalat, de tanult a hibáiból, így egy gigantikus kék faszt festett a falra. Amikor a környékbeli polgárok felébredtek, megitták a reggeli kávéjukat, elhúzták a függönyt és szembesültek a pöccsel, nem voltak boldogok, és telefonáltak a polgármesteri hivatalnak, hogy mégis hogy került ez oda. A dolog odáig jutott, hogy pár héttel a farok átadása után már át is festik, pedig a tervek szerint fél évig maradhatott volna.
Úgy tűnik, a harcsák Európában újabban olyan nagyra nőnek, hogy az már a vízerőműveknek is sok, és a gigantikus halak elkezdték eltömíteni a gátakat. Nemrég egy 2 méteres, 200 kilós óriásharcsát találtak egy takarítóbrigád tagjai az ausztriai Dunában. A munkások éppen egy vízerőmű gátjának dugulását próbálták megjavítani, amikor rájöttek, hogy a “dugó” valójában egy óriásharcsa. A hal olyan nehéz volt, hogy a személyzetnek daruval kellett a folyó partjára kiemelni.
1. A túlsúlyos utasokról úgy fogalmazott: „Senki nem akar egy hájpacni mellett ülni a gépen. Meglepődtünk azon, hogy milyen sok utasunk szerint nemcsak adót kellene kivetni a kövér emberekre, hanem meg is kéne őket kínozni”. Egy, a cég eredményeit bemutató sajtótájékoztató kezdetén a két helyettes vezérigazgató hiányát azzal indokolta, hogy annyira örülnek a mai nap eredményeinek, hogy jelenleg a férfimosdóban szerelmeskednek. 2. Amikor alacsony az italeladás a repülőn, akkor : „A pilóták intéznek egy kis turbulenciát. Ettől általában megugranak az eladások”. 3. Az óceán feletti repülésről azt mondta: „A Ryanair nem fog járatot indítani az Atlanti-óceánon túlra, egyrészt azért, mert a Boeing 737-es nem képes rá, hacsak nincs nagyon erős hátszele, vagy akkor, ha az utasok le tudják úszni a fennmaradó távot”. 4. A vezérigazgató egyszer azt is megfontolta, hogy az utasoknak fizetniük kéne a repülőgépen a mosdó használatáért. „Ha valaki fizetne 5 fontot (2300 forintot) a mosdó használatáért, én magam cipelném őt oda, sőt még a fenekét is kitörölném egy ötösért”. 5. A légitársaság repülőgépeiben használt üzemanyagról azt mondta: „Az összes gépünket manópisi és az én hülyeségem hajtja”. Forrás : index.hu
Még évekig eltarthat a drágulás Magyarországon, de nem csak a háború miatt Az ukrán mezőgazdaság állapota különösen fontos az európai élelmiszerbiztonság szempontjából. Arra, hogy miért van ez így, egy agrárszakértő adta meg a választ. A szakember szerint Ukrajna a világ egyik legtermékenyebb területe a természeti adottságai miatt. Nagyon jó minőségű földje van, ami szántóföldi termelésre alkalmas: a csernozjom talaj. Nagyon magas az ásványi anyag tartalma, jó a szerkezete és hatalmas mennyiségben áll rendelkezésre. 42 millió hektáron lehet gazdálkodni, ez nagyjából a tízszerese a magyar termőföldek összterületének. Ukrajna gigantikus méretekben takarított be terményeket a háború előtt. Kukoricából 30, búzából 25, napraforgómagból pedig 20 millió tonna felett termelt. Ráadásul ezekben a szektorokban Oroszország is fontos szereplő volt.