Akciósgumi tavasz 790x120
2024.01.28. Kategória: Kép
A nap hirdetése

A nap hirdetése
2024.01.25. Kategória: Tetkó
Jézus tetoválás

Ezt most annyira nem sikerült

Jézus tetoválás
2024.01.26. Kategória: YouTube Shorts
Te mennyire vagy fürge reggel? 🙂

2024.01.25. Kategória: Napiszar
Napi hírlevél

Sziasztok! Tegnap kaptam ezt a hírlevelet... A napi szarás után egy kis puha, selymes tapintású fúrással lehet kombinálni az ürítési folyamatot!

Napi hírlevél
2024.01.25. Kategória: YouTube Shorts
Egy érdekes jelenet az ide Dakar raliról

A kormánykeréknél Carlos Sainz, a paripa pedig egy Audi RS Q E-Tron

2024.01.25. Kategória: Érdekes
Ez ember elsőre hirtelen azt hinné, hogy igazi

Ez ember elsőre hirtelen azt hinné, hogy igazi
2024.01.24. Kategória: Mondás, idézet
Napi Vámpír Ági

Napi Vámpír Ági
2024.01.27. Kategória: Bunyó
Mirko Cro Cop vs Alexander Emelianenko

2024.01.29. Kategória: YouTube Shorts
Legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység

2024.01.23. Kategória: Videók
AZAHRIAH x SZOBOSZLAI - Azi meg a Szobó

A feldolgozásban Azahriah és Szoboszlai Dominik mesterséges intelligencia által szimulált hangja hallható. Valójában nem ők készítették a felvételt, nem valós közreműködésről van szó! A zene és a szöveg viszont nem mesterséges intelligencia műve, valódi személyek írták és vették fel. Az AI-al csupán a rögzített hangok lettek Azahriah és Szoboszlai hangszínére formálva.

2024.01.23. Kategória: Mondás, idézet
Bár a műszempillások nem arról híresek, hogy főznének 🙂

Bár a műszempillások nem arról híresek, hogy főznének 🙂
2024.01.23. Kategória: YouTube Shorts
Egy pár hasznos info e-autó témában, vicces köntösbe bújtatva

Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu