Mondjuk ő felül is rettentő szarul néz ki 🙂
"Meg kéne hallgatnom a nyerítést, mert akkor derül ki, hogy kis deres vagy nagy deres..." "Nem tudja megmutatni, hogyan nyerít? Uram én nem vagyok bohóc..." "Ne szarakodjon má, aki lovat árul, az maga is ló, na nyerítsen egyet!" 🙂 🙂 🙂
Az alábbi gyöngyszemmel szeretnék hozzájárulni az oldal tartalmához. Kis infó a képről: Bár a kép a Google utcakép segítségével készült, hiba nincs benne, a “HASZNÁLTCICIK” felirat valós, Dömsöd község elején található az 51-es út mentén. Többször is jártam már arra, de sosem sikerült megállni lefényképezni, így folyamodtam a Google segítségéhez.
Sziasztok! Ezt Kispesten láttam az Ady Endre úton. Szerintem ez az árukapcsolás sem 0% véralkoholszinttel jött létre 🙂 Szép napot!
Stephanie Matto alias Stepanka Matto cseh-amerikai YouTuber, modell és az Unfiltrd nevű, Not Safe For Work (NSFW) platform alapítója. 2021 decemberében Instagram-fiókján bejelentette, hogy rajongói „mindössze 1000 dollárért” vehetik meg a fingjait üvegben. 327 ezer forintot kér el egy üvegnyi fingért. A hölgy 3 nap alatt 100 üveggel adott el a fingjából...
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu